Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Το παράπονο της Νίνι του X-Factor


Επτά ολόκληρους μήνες από την ώρα που τα φώτα και οι προβολείς του “X-Factor” έσβησαν, κανείς από εκείνους που έλεγαν μεγάλα λόγια για το κορίτσι με την κρυστάλλινη φωνή από τη Γεωργία, δεν ενδιαφέρθηκε. Η Νίνι Σερμαντίνι, η οποία επέστρεψε στη χώρα της, μίλησε στον ένθετο «Piazza» της εφημερίδας VETO, για τη ζωή της μετά το ριάλιτι.



«Ηταν μόνο ένα παιχνίδι και τίποτε άλλο. Πήρα τη δεύτερη θέση. Ηθελα πραγματικά να κάνω καριέρα στην Ελλάδα αλλά κατάλαβα ότι είναι δύσκολο. Το ενδιαφέρον τους τελείωσε με το φινάλε του show. Η ζωή, όμως, δεν τελειώνει εδώ» εξομολογήθηκε.

Τα δάκρυα μπορεί να στέρεψαν για εκείνη, η οποία δεν αποχωρίζεται πλέον λεπτό την κορούλα της, όμως η στενοχώρια της παραμένει. Από την Τιφλίδα της Γεωργίας όπου βρίσκεται πλέον, η Νίνι αποκάλυψε πως μόλις έκλεισαν τα φώτα του λαμπερού πλατό του X-Factor, ουδείς της έτεινε χείρα βοηθείας: «Ούτε με πήρε κάποιος τηλέφωνο, να μου προτείνει κάτι, να μου σταθεί. Μάλλον είναι δύσκολο. Έχω επικοινωνία με το Γιώργο Θεοφάνους μέσω του Facebook. Μου δίνει συμβουλές αλλά μέχρι εκεί. Θέλω να του πω ευχαριστώ που με βοήθησε στο παιχνίδι. Ουσιαστική βοήθεια με τα χαρτιά και τη βίζα δεν μου προσέφερε κανείς».

Η 21χρονη τραγουδίστρια, δεν δήλωσε πίκρα. Την Ελλάδα την έχει επισκεφτεί μόνο μια φορά για πέντε ημέρες όταν ηχογράφησε το cd single «Ενωμένοι». Όπως είπε: «Δεν είναι εύκολο πια κανείς να έρθει στην Ελλάδα. Οι διαδικασίες για την άδεια παραμονής θέλουν χρόνο και όλοι πρέπει να κάνουμε κάτι γι’ αυτό. Βεβαίως, θέλω να ξαναγυρίσω. Θα προσπαθήσω.

Δεν ζητώ από κανέναν τίποτα. Ξέρουν όλοι που είμαι, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μου όποτε θέλουν και υπάρχουν και εκείνοι που μπορούν να κάνουν κάτι αν θέλουν να γυρίσω. Αφού έχω ταλέντο και φωνή θα βρω το δρόμο μου. Ολοι οι φαν που είχα στην Ελλάδα μου γράφουν κάθε μέρα «πότε θα γυρίσεις» και δεν έχω να τους πω νέα. Τους γράφω «κάνετε κι εκεί υπομονή και όλα θα πάνε καλά». Έχω κοινό που μου ζητεί να γυρίσω».

Παρόλο που ζει μακριά από τη χώρα μας, η Νίνι ενημερώνεται για την επαγγελματική εξέλιξη που έχουν οι συμπαίκτες της και χαίρεται ιδιαίτερα για την πρόοδό τους. «Ο Σταύρος Μιχαλακάκος είναι πολύ καλός άνθρωπος και πολύ καλός τραγουδιστής. Μου αρέσει πολύ το τραγούδι του και του αξίζει κάθε επιτυχία. Και για την Ηβη χαίρομαι πολύ. Δεν ζηλεύω τα παιδιά. Είμαστε φίλοι και τους εύχομαι να είναι επιτυχημένοι όπως είμαι εγώ στη Γεωργία. Είναι ταλαντούχοι και πρέπει να συνεχίσουν. Η Ηβη είναι αυτή τη στιγμή πολύ ψηλά και της εύχομαι να κρατηθεί στην κορυφή γιατί είναι δύσκολο. Εμαθα πως ξεκινάει καινούριο “X-Factor” κι εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους. Αξίζει τον κόπο. Είναι πολύ ωραίο παιχνίδι. Βοηθάει τα παιδιά να γίνουν καλοί επαγγελματίες και δίνει ευκαιρίες να γίνουν γνωστά και να κάνουν καριέρα».

Το «μήλον της έριδος» μεταξύ Γιώργου Θεοφάνους και Νίκου Μουρατίδη, που στάθηκε η αφορμή να ξεσπάσει και η μεγάλη κόντρα του πρώτου με την Sony, (όταν επέλεξε να κρατήσει στο παιχνίδι τη Νίνι αντί για την Ηβη Αδάμου), ηχογραφεί το διάστημα αυτό τραγούδια με Γεωργιανούς συναδέλφους της, ετοιμάζει μια συναυλία στην πατρίδα της ενώ θα εμφανιστεί στις 5 Οκτωβρίου στη Νέα Υόρκη στο California University μαζί με Γεωργιανούς και Αμερικανούς καλλιτέχνες ερμηνεύοντας τραγούδια της πατρίδας της αλλά και αμερικανικά hits